רישיון עסק למאפיה

תמונת המחשה מאפייה

ישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמה קולינרית, כאשר ניתן לראות זאת בפתיחתם של עסקים רבים בתחום המזון. חולמים למכור ללקוחות מאפים, כריכים או מוצרים טעימים אחרים? יהיה עליכם להוציא רישיון עסק למאפיה. זאת, לצד קבלת רישיון יצרן. כך או כך, כדי לבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר, אתם מוזמנים לפנות אל חברת "אגם הנדסה ורישוי". חברה זו מספקת מגוון פתרונות יצירתיים לאורכו של הליך קבלת רישיון העסק. כמו כן, חברה מובילה זו מספקת גם עריכת תכניות על ידי הנדסאי מוסמך, תכנון מטבחים ואוכל, תיווך נכסים עסקיים ועוד.

רישיון עסק למאפיה: להגיש את המסמכים הדרושים

להתחיל את הבוקר עם ריח של אפייה – עבור חלק מאתנו לא מדובר בחלום אלא במציאות של ממש. כלומר, רבים המחזיקים בכישרון ובתשוקה לאפייה מעוניינים לפרוש כנפיים, לצאת לדרך עצמאית ולפתוח מאפייה. עם זאת, מדובר בתהליך עבודה מעט יותר מורכב ממה שנדמה. בפועל, כדי לפתוח את עסק חלומותיכם, יהיה עליכם לבצע את הפעולה הבאה: רישיון עסק למאפיה.

בבואכם להקים מאפיה, רצוי לעמוד על הדקויות שבין מאפיה יצרנית למאפיה פשוטה. במאפיה פשוטה, למשל, הכוונה היא למאפיה הרוכשת בצק מוכן. לכן, בעת רכישת הבצק על המאפיה לוודא כי הבצק מתקבל מגורם בעל רישיון יצרן בתוקף. זאת, לצד היבטים נוספים.

כאשר אנו מדברים על מאפיה יצרנית, הכוונה היא למאפיה הנדרשת להחזיק ברישיון עסק כמו גם ברישיון יצרן בתוקף. מעוניינים לפתוח מאפיה יצרנית? לשם כך, תדרשו להגיש מספר טפסים חשובים: החל מפרטים על המאפיה, תרשים סביבה, תרשים מגרש, תכנית מפעל ועוד.

קבלת רישיון עסק למאפיה עם אגם הנדסה ורישוי

לצד הגשתם של מסמכים אלו, יש לעמוד גם בכל הדרישות של משטרת ישראל, כיבוי אש וכן הלאה. כדי להתחיל בתהליך ולהוציא בקשה לרישיון עסק למאפיה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת "אגם הנדסה ורישוי". חברה זו מספקת שירות מקצועי בסטנדרט חסר פשרות.

 

רישיון עסק למאפיה

 

הוצאת רישיון עסק למאפיה

מאפיה הינה בית עסק המעורר זיכרונות והשראה רבה, במידה ואתם מעוניינים לפתוח מאפיה או קונדיטוריה, הרי שעליכם להגיש בקשה לקבלת רישיון עסק למאפיה. אין כמו ניחוח של מאפה חם וטרי היוצא היישר מהתנור לרחוב ומושך את העוברים והשבים באורח קסום. מאפיות מייצרות מאפים מסורתיים בדגש על בריאות, סוגי לחם שונים, מאפים ללא גלוטן וסוכר וכמובן שלל קינוחים מתוקים. הפוטנציאל בפתיחת מאפיה הינו גבוה מבחינת ביקוש, רווחיות וסיכויי ההצלחה, עובדה זו יוצרת משיכה ליזמים והופכת את ההשקעה במאפיה לאטרקטיבית במיוחד. על מנת לקבל את הרישיון המיוחל, עליכם לעמוד בדרישות ובתקנות מטעם משרד הבריאות ואגף רישוי עסקים בעירייה או ברשות המקומית. בבואכם להגיש בקשה לקבלת רישיון עסק למאפיה, מומלץ להיעזר במומחים בתחום רישוי עסקים שייעלו ויקצרו את ההליך. אגם הנדסה ורישוי, הינה חברה בעלת מוניטין במתן ייעוץ וליווי לעסקים בהליך הוצאת רישיון עסק.

התנאים לקבלת רישיון עסק למאפיה

על מנת לקבל רישיון עסק למאפיה, עליכם להוכיח כי שטח בית העסק שלכם הינו 35 מ"ר לכל הפחות וזאת בהתאם לצו רישוי עסקים בתחום האפייה. בכל מקרה, הרישיון לכל בית אוכל ניתן בהתאמה לתפריט המוגש במקום ואופן הכנת המאפים. כאשר מדובר במאפיה בה מכינים ומייצרים מאפים מחומרי גלם ולא באמצעות חימום בלבד, הרי שיש צורך לתכנן באופן פרטני את שטחי המטבח תוך הקפדה על תקנות ודרישות משרד הבריאות. בכל מקרה, מומלץ להיוועץ עם יועץ מזון מקצועי שילמד באופן מעמיק ויסודי את מהות ואופי הפעילות העסקית ויספק תכנון ופרישה טכנית מדויקים שיעמדו בתנאים הנדרשים לקבלת רישיון להפעלת העסק.

באילו מקרים ומצבים יש להגיש בקשה לקבלת רישיון עסק?

בקשה לרישיון עסק מוגשת גם במקרים בהם יש צורך לצמצם או להרחיב את שטח העסק, לבצע שינויים או להוסיף מקצוע בעסק הקיים ולהחיל שינויים חיצוניים או פנימיים בתוכנית של העסק לאחר שהבקשה לרישיון כבר הוגשה. גם במידה ומתוכננת החלפת בעלים, פרישה או הוספה של שותף, הרי שיש לעדכן זאת בבקשה לרישיון עסק. על מנת לשווק מאפים מחוץ לעסק, יש צורך לקבל רישיון יצרן בהתאם לנהלים ולתקנות של מפעל. הליך הגשת בקשה לקבלת רישיון עסק למאפיה, למחלקת רישוי עסקים ברשות המקומית, חייב להיות מפורט ומדויק ככל הניתן. על מנת להבטיח עמידה בתקנות ובנהלים המופיעים בחוק רישוי עסקים, יש לבצע שורה של בדיקות מוקדמות של הנכס הנדרשות על ידי הגופים האחראים השונים.

ליווי מקצועי מידי מומחים בהליך הוצאת רישיון הפעלת עסק

חברת אגם הנדסה ורישוי, מעניקה שירותי ייעוץ וליווי מקצועיים ליזמים ובעלי עסקים בהליך קבלת רישיון להפעלת עסק. צוות המומחים שלנו ילווה אתכם לאורך כל שלבי התהליך באחריות, שקיפות וביחס אישי עד לקבלת הרישיון.

 

הוצאת רישיון עסק למאפיה

 

שאלות תשובות

מה משפיע על קבלת רישיון עסק למאפיה?

כמובן שאחד מהגורמים העיקריים המשפיעים על רישוי עסק למאפיה הוא משרד הבריאות, אולם לא הוא בלבד – גם מיקום והשטח המרחבי של המאפיה משפיע על קבלת הרישיון וזאת בהתאם לתנאים המוגדרים לרישוי העסקים ולתקנות ברשות המקומית. מומלץ להיוועץ באיש מקצוע מומחה בתחום הוצאת רישיונות עסק אשר יקל עליכם בתהליך ויסייע לכם לקבל רישיון בדרך המהירה והקלה ביותר.

מדוע  חברת אגם הנדסה ורישוי היא הבחירה הטובה ביותר עבורי לייעוץ וליווי בתהליך הוצאת רישיון למאפיה שלי? 

חברת אגם הנדסה ורישוי בעלת ניסיון עשיר בהוצאות רישיונות לעסקים בתחום המזון כגון מסעדות, מפעלי מזון, מאפיות וקונדיטוריות. החברה מעניקה שירותי ייעוץ מקיפים ומלווה עסקים מתחילת התהליך ועד סופו במקצועיות רבה ובשירות אדיב ללקוחותיה. 

כיצד ניתן ליצור איתנו קשר?

תוכלו לחייג למספר הטלפון: 054-2553666 או לפנות אלינו בכתובת המייל הבאה: [email protected]. אנו מחכים לכם ונשמח לסייע וללוות אתכם לאורך כל התהליך של הוצאת הרישיון למאפיה שלכם!

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי