רישיון עסק למספרה

תמונת המחשה מספרה

הליך הוצאת רישיון עסק למספרה כולל את הגשת כל הטפסים אל אגף רישוי העסקים ברשות המקומית הרלוונטית. תחום עיצוב השיער בארץ הולך ומתפתח בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר מספרות נפתחות בערים שונות. בין אם מדובר בהקמת מספרה בתוך שטח הבית ובין אם מדובר בהקמת המספרה בסטודיו, יש להגיש את הבקשה לרישיון עסק כראוי – ולפי כל הנהלים. כדי לבצע זאת היטב, יש לפנות למומחים של "אגם הנדסה ורישוי". אנו נספק מגוון רחב של שירותים – החל מייעוץ בעת הגשת בקשה לרישיון עסק, רישיון יצרן, היתרי ותוספות בניה, תכנון מטבחים, הכנת תכניות אדריכליות ועד ליווי מול הגורמים הרלוונטיים. כל זאת תחת קורת גג אחת.

רישיון עסק למספרה: מה חשוב לדעת?

כאמור, בשנים האחרונות תחום עיצוב השיער התפתח רבות ברחבי הארץ. הרי כל אחד ואחת מאתנו מעוניינים להיראות במיטבנו. אחת הדרכים שיסייעו לנו בכך הינה תספורת חדשה ורעננה. מהצד השני, ישנם ספרים המבקשים לפתוח מספרה משל עצמם או לשדרג את הנכס בו הם עובדים. לשם כך, הם ידרשו להוציא רישיון עסק למספרה.

בבואכם לפתוח עסק בתחום הספרות, תחויבו בהוצאות רישיון עסק. זאת לצורך הפעלה תקינה ובטוחה של המקום. לאורך תהליך זה, יהיה עליכם להוציא את האישורים הדרושים מהגורמים רלוונטיים – החל ממשרד הבריאות, מכבי אש, אגף ההנדסה וכן הלאה. מעבר לכך, תחויבו לפעול בהתאם למספר נהלי עבודה. נהלים אלו כוללים, בין היתר, חיטוי מקיף של שלל כלי העבודה שבשימוש. כמו כן, יש לרענן את חומרי החיטוי כהלכה. בנוסף, וכאשר תסיימו להשתמש במגבות, יהיה עליכם לאסוף ולהניח אותן בתוך סל הכביסה המלוכלכת.

רישיון עסק למספרה – לקבל שירות מהמעלה הראשונה

מעוניינים לפתוח מספרה? עומדים בתחילתו של הליך הוצאת רישיון עסק? לשם כך, כדי שתוכלו לייעל את תהליך העבודה, מומלץ ליצור קשר עם המומחים של "אגם הנדסה ורישוי". אנו נסייע לכם רבות. זאת, בזכות המומחיות הרבה של צוות העובדים.

רישיון עסק למספרה מקבלים בעזרת אגם הנדסה ורישוי

 

קבלת רישיון עסק למספרה

עסקי הספרות תופסים חלק מרכזי מהשוק בישראל ומושם כך הגשת בקשה לקבלת רישיון עסק למספרה הינו הליך שכיח למדי. מחזור ענף הספרות במדינת ישראל עומד על כשני מיליארד שקלים בשנה וניתן לחלק את המספרות לשלושה סוגים: מספרות יוקרתיות, ממוצעות ופשוטות שלכל אחת מהן יש קהל יעד משלה. כל ספר, מכיר את הפרופיל של לקוחותיו וזאת תוך התחשבות בהכשרתו המקצועית, במיקום המספרה ובניסיון שצבר. נוכח הביקוש לתחום מכוני היופי והמספרות, הרי שהשוק מוצף בבעלי מקצוע זמינים ומוכשרים בכל רחבי הארץ, אך התחרות המתמדת מחייבת עמידה בסטנדרטי שירות ואיכות גבוהים בהתאם לתקנות והנהלים של הגופים האחראים הרלוונטיים. אגם הנדסה ורישוי, הינה חברה בעלת מוניטין במתן ייעוץ וליווי לעסקים בהליך הוצאת רישיון עסק.

התנאים לקבלת רישיון עסק למספרה

קבלת רישיון עסק למספרה, מחייבת אישור ממגוון גורמים בהם: מכבי אש, אגף ההנדסה, משרד הבריאות ועוד. בחלק מהישובים בארץ, ניתן לפתוח מספרה בבית או דירה פרטיים וזאת על אף העובדה כי מדובר על נכס המיועד למגורים. הבקשה לרישיון עסק למספרה מוגשת למחלקת רישוי עסקים ומומלץ להיעזר בליווי וייעוץ מקצועי של מומחים הבקיאים ומנוסים בתחום. לבקשה יש לצרף את האישורים הרלוונטיים מהגופים האחראים וכן שרטוט מפורט ומלא של המקום בחמישה העתקים.

תקנות ונהלים מטעם משרד הבריאות להפעלת מספרה

התקנות להפעלת מספרה הינן ספציפיות לתחום ולכן יש לבצע את ההליך בצורה תקינה ולקבלת חוות דעת מומחה טרם פתיחה בתהליך. לצד העמידה בתקנות, יש להוכיח קיום של נהלי עבודה מסודרים ונאותים בהתאם להנחיות משרד הבריאות המהווה את אחד הגורמים המאשרים בצו רישוי עסקים. נהלי העבודה מתחייבים כוללים:

  • חיטוי כלי העבודה לאחר כל שימוש.
  • ריענון של חומרי החיטוי על פי ההנחיות.
  • ניקוי מכני באמצעות מים וסבון של כלי העבודה השונים: מסרקים, מברשות וכלים נוספים הנמצאים בשימוש רב פעמי.
  • איסור על שימוש חוזר במגבות.
  • שימוש בנייר חד פעמי לצוואר.
  • במידה ונעשה שימוש בתער רב פעמי, יש להקפיד להחליף את התער לאחר כל שימוש.
  • הקפדה על בגדים נקיים לעובדים במקום.
  • נטילת ידיים בסבון ומים בתום כל טיפול.
  • שימוש בתמרוקים שקיבלו את אישור משרד הבריאות בלבד.
  • העברת המגבות לאחר כל שימוש למיכל איסוף קשיח של כביסה מלוכלכת.

ליווי, ייעוץ והתנהלות מקצועית מול אגף רישוי עסקים

אגם הנדסה ורישוי' הינה חברה מובילה המתמחה במתן שירותי ייעוץ וליווי לעסקים בהליך הוצאת רישיון עסק. צוות המומחים שלנו יעניק לכם מעטפת שירותים וליווי אישי לאורך כל שלבי ההליך ויתנהל מול הרשויות והגופים האחראים בצורה מקצועית ומיטבית תוך קיצור הליכים בירוקרטיים עד לקבלת הרישיון המיוחל.

 

 

שאלות תשובות

מדוע מספרה חייבת בהוצאת רישיון לעסק?

מפני ששירותי המספרה הינם טיפולי יופי שאינם רפואיים, על פי חוק רישוי העסקים בישראל, חובה על בעל העסק להוציא רישיון המאפשר את הפעלת המספרה באופן חוקי וזאת כדי לשמור על בטיחותו ובריאותו של הצרכן. בעל רישיון מוכיח כי המספרה פועלת בהתאם לתנאי התברואה, שומרת על היגיינה נאותה ומשתמשת בחומרים איכותיים מספקים מהימנים בעלי אישור להפצה ושימוש. לפרטים נוספים ומידע מקצועי פנו אל חברת אגם הנדסה ורישוי.

איך אני יכול/ה לדעת שהמוצרים שרכשתי למספרה הם אמינים, איכותיים, וכשירים לשימוש?

אם ברצונכם לרכוש מוצר קוסמטי ותכשירי שיער חשוב לוודא שאלו מוצרים איכותיים ולא מזיקים לגוף. כדאי לבקש מהספק את רישיון היצרן שברשותו על מנת לוודא שהוא ספק מהימן ושמוצריו מוכרים לשימוש על ידי רישוי העסקים ומשרד הבריאות.

למה לבחור בייעוץ וליווי חברת אגם הנדסה ורישוי בתהליך הבקשה להוצאת רישיון עסק למספרה?

חברת אגם הנדסה ורישוי מעניקה שירותי ייעוץ וליווי עסקים בהליכי הוצאת רישיונות עסק במקצועיות רבה ובאופן מקיף החל מהכנת התוכניות והמסמכים הנדרשים, טיפול בכל הנושא הבירוקרטי מול הרשויות וכל הגורמים המעורבים בתהליך. כמו כן אגם הנדסה ורישוי בעלת ניסיון בהוצאת רישיונות לעסקים ממגוון תחומים כגון מפעלי מזון, מסעדות, קוסמטיקה, מחסנים, בתי מלאכה ועוד.

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי