הוצאת רישיון עסק

הוצאת רישיון עסק

רישיון לעסק נועד למעשה להבטיח את העובדה כי כל האמצעים והסידורים הדרושים להפעלה תקינה של העסק שלכם בוצעו. הוצאת רישיון עסק הינה למעשה תהליך מורכב אשר דורש תקשורת עם גופים בירוקרטיים שונים אך אין זו סיבה לדאגה! גם במידה ואתם לא מתמצאים בכל אותם נושאים בירוקרטיים חשובים, הרי שתוכלו להיעזר בשירותיה של חברת אגם הנדסה ורישוי. לרשותכם יעמדו אנשי המקצוע המובילים בתחום אשר יוודאו כי כל פרט ופרט בנוגע לעסק שלכם עונה במאת האחוזים על הדרישות לקבלת הרישיון. 

הוצאת רישיון עסק – רק בעזרת המקצוענים

הוצאת רישיון עסק הינו צעד חיוני ואף הכרחי עבור כל מקום שרוצה לפתוח את שעריו לפעילות עסקית מסוגים שונים. אך חשוב לזכור כי למרות שהתהליך נראה מבהיל ומורכב מאוד, הרי שאתם ממש לא חייבים להתמודד עמו בכוחות עצמכם. בחירה בשירותי חברתנו תהיה זו אשר תעניק לכם את האפשרות להיעזר באנשי המקצוע המובילים בתחום ליווי העסקים. הם יהיו אלו אשר יספקו את המענה האיכותי והמדויק לו אתם זקוקים גם בתחומים הבאים:

  • הכנת תוכניות הנדסיות
  • שילוב יועצים מתחומים שונים
  • טיפול בבירוקרטיה סבוכה
  •  הגשת המסמכים לרשויות הרלוונטיות
  • הכנת חוות דעת מקדמית
  • מדידת הנכס
  • הכנת תוכניות אדריכליות בהתאם לדרישת הרשות המקומית 
  • בדיקה כי כל המסמכים תואמים את דרישות משרד הבריאות ,משרד התחבורה, מחלקת הרישוי, אגף הנדסה ועוד…

חובה חוקית ומוסרית

כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, בין אם מדובר ברישיון עסק למספרה, רישיון עסק קוסמטיקה, רישיון למפעל, בית מלאכה, מחסן או לכל עסק אחר בכל תחום – רישיון עסק הינו חיוני לפעילותו החוקית. ההיגיון מאחורי נקודה זו הוא ביכולת של העסק לפעול בצורה מוסרית ובטוחה אשר לא מסכנת את הביטחון, בטיחות או בריאות הציבור. במידה והעסק שלכם יפעל ללא רישיון עסק או בהיעדר רישיון בתוקף, הרי שהדבר ייחשב בתור עבירה פלילית. הבטיחו את השמירה על עצמכם, העובדים, הלקוחות, השותפים העסקיים וכל אדם אשר נמצא בסביבת העסק שלכם, והבטיחו את מעבר כל התהליך בדרך אל קבלת רישיון עסק שיכריז עליכם כעסק חוקי. 

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי