רישוי עסקים תל אביב

תמונת החשה-תל אביב

מחפשים אחר שירותי רישוי עסקים בתל אביב? הגעתם למקום הנכון! חברת אגם הנדסה ורישוי פותחת את שעריה ומזמינה גם אתכם ליהנות מן השירות המקצועי בתחום אשר בעל מוניטין רב בייעוץ וליווי עסקים בשלבים השונים של תהליך קבלת רישיון עסק. חברתנו מקפידה לספק את המענה האיכותי והמדויק עבור כל צורך וכל שלב בדרך, זאת החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה סבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל.

רישוי עסקית תל אביב בארבעה שלבים

  1. בשלב הראשון יש לפנות אל אגף רישוי העסקים על מנת לקבל את כל המידע הנחוץ בנוגע לקבלת רישיון עסק המתאים לכם זאת לרבות קבלת מידע כללי, הדיקה בנוגע לצורך ברישיון עסק, צורך בתכנית עסק ומידע נוסף.
  2. בשלב השני חשוב יהיה עליכם לעסוק בתכנון של העסק והכנתה של תענית מדויקת אשר עונה על חוק התכנון והבניה, כמו גם על תקנות רישוי עסקים והוראות כלליות נוספות. בשלב זה מומלץ יהיה להיעזר בשירותיהם של מהנדסים מיומנים אשר יסייעו בהתמודדות עם תכנון מדויק של העסק שלכם.
  3. בשלב השלישי יהיה עליכם להציג את כל המסמכים הרלוונטיים. על מנת להבטיח את העובדה כי אתם ממלאים שלב זה בצורה יסודית, מומלץ להיעזר בחברה מנוסה בתחום אשר יודעת אילו מסמכים נדרשים, כיצד מחושב תשלום האגרה לבקשה ומהו תהליך בדיקת הבקשה ואישורה.
  4. השלב הרביעי והאחרון הוא הנפקת רישיון עסק. בשלב זה תקבלו מידע נוסף אודות תנאים לקבלתו ותנאים לאחזקתו. תגלו מתי וכיצד מתבצע חידוש הרישיון ואילו שינויים החוק מחייב אתכם לבצע בעסק על מנת שתוכלו לקבל את האישור לרישיון.

בקשה לרישיון עסק – לא רק בעת הפתיחה

חשוב לציין כי הגשת הבקשה לקבלת רישיון עסק תהיה חיונית לא רק בעת פתיחתו של עסק חדש, אלא גם במצבים בהם ישנו שינוי בעסק עצמו (שטח, תכנית עסק, תוספת או צמצום עיסוקים) או שינוי של בעלות העסק. לקבלת סיוע מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אגם הנדסה ורישוי כבר היום.

כתובת: פילון 5 תל אביב קומה ג'
מענה טלפוני : ימים א'-ה': 15:00-08:00

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי