רישיון עסק דוכן מזון

תמונת המחשה-דוכן מזון

מעוניינים להשיג רישיון עסק דוכן מזון? אין ספק, דוכני המזון הולכים וצוברים פופולריות רבה בשנים האחרונות. החל מדוכני פלאפל, נקניקיות ועד שוקולד ושערות סבתא – מדובר בעולם ומלואו. עם זאת, וכדי שתוכלו גם אתם לנהל דוכן זה על הצד טוב ביותר ובהתאם לחוק, יש להגיש בקשה לרישיון עסק. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת "אגם הנדסה ורישוי". חברה מובילה זו תסייע לכם רבות בהליך הגשת הבקשה לרישיון עסק. כמו כן, עובדיה יסייעו לכם בעת הכנת התכניות האדריכליות – לצד שירותים רבים נוספים.

רישיון עסק דוכן מזון: דגשים חשובים

ישראל הפכה בעשורים האחרונים למרכז קולינרי מוביל. וזאת, לאור פתיחתן של מסעדות רבות בכל עיר ועיר. לצד המסעדות ובתי הקפה, הוקמו גם דוכני מזון רבים המגישים אוכל רחוב, כמו גם סוגים רבים אחרים של מטעמים. מעוניינים גם אתם לפתוח דוכן פלאפל או המבורגרים? לשם כך, תדרשו להוציא רישיון עסק דוכן מזון.

בבואכם להקים דוכן מזון או מזנון, יש לפעול בהתאם לנהלים שנקבעו בחוק. כלומר, בכדי לקבל רישיון עסק עבור דוכן מזון, על העסק לפעול במקום ששטחו הינו 35 מ"ר ומעלה. החלוקה הפנימית של העסק תתבצע כך: על שטח המטבח להיות 8 מ"ר לכל הפחות, על המחסן להיות 4 מ"ר ועל שטח האורחים להיות 23 מ"ר.

דגשים חשובים נוספים על פיהם יש לפעול כוללים את הנקודות הבאות:

  • סוג המזון אותו תוכלו למכור בדוכן המזון.
  • אופן ההובלה של האוכל לדוכן המזון ומקום אחסונו.
  • אופן ההפרדה בין מזון חם למזון קר.
  • המרחק בין דוכן המזון לבין המקום בו אוספים את האשפה.

להגיש את הבקשה על הצד הטוב ביותר

פתיחת עסק הינו תהליך מורכב – בייחוד כאשר מדובר בענף המזון. החל ממיקום העסק ושטחו, השימוש בחומרי הגלם וכן הלאה – להיבטים אלו ואחרים ישנה השפעה רבה על הגשת הרישיון לעסק. לקבלת סיוע מקצועי בנושא זה, אתם מוזמנים לפנות אל חברת "אגם הנדסה ורישוי".

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי