רישיון עסק למוסך

תמונת המחשה-מוסך

קבלת רישיון עסק למוסך הינה חיונית לשם פעילותו, כך שבמידה וגם אתם זקוקים לרישיון זה, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברת אגם – הנדסה ורישוי. חברתנו מסייעת בליווי עסקים בכל הנוגע לקבלת היתר ניהול עסק אשר מוענק על ידי הרשות המקומית. קבלת אותו היתר מבטיחה למעשה כי העסק שלכם, בין אם מוסך, מכולת או קפיטריה, פועל בצורה תקינה מבחינת בטיחות מירבית ובריאות הציבור.

כיצד ניתן יהיה לקבל רישיון עסק למוסך?

בשעה שאתם בוחרים להיעזר בשירותם של המקצוענים, גם אתם יכולים לקבל רישיון עסק למוסך אשר יאפשר את פעילותו התקינה והבטוחה. על מנת לקבל את אותו רישיון, יהיה על המוסך שלכם לעמוד בדרישות ותקנים וליישם אותם על פי ההנחיות אשר מפורטות בחוק.

  • עוד לפני רכישת או שכירת השטח הנחוץ למוסך, חשוב יהיה לבדוק ברשות המקומית את התב"ע ואת היתר הבניה, את מתוך מטרה לוודא כי השטח מוגדר בתור אזור תעשיה ויאפשר לכם לעשות בו שימוש בהתאמה מלאה לחוק. חלק חשוב נוסף בנקודה זו יהיה בחינה של חריגות הבניה לצד ווידוא כי אלו התבצעו באישורים הנחוצים.
  • חשוב יהיה לוודא כי אתם מקבלים את כל המידע הנחוץ לכם מהרשות המקומית כמו גם גורמי הרישוי הרלוונטיים עבור מוסכים. בכך למעשה תוכלו לקבל את כל המידע בנוגע לדרישות רישיון העסק והדרך שיהיה עליכם לעבור עד לקבלתו.
  • זכרו, בעת קבלת סיוע מקצועי בתחום, ניתן יהיה לוודא כי כל הנחיה זוכה בקבלת המענה האיכותי הדרוש. דבר אשר מעניק לעסק שלכם את היכולת לעמוד בכל אותם תקנים ולקבל בסופו של יום את הרישיון הנכסף.

עונים על כל דרישות החוק עם אדם הנדסה ורישוי

הדרך לקבלת רישיון עסק אינה חייבת להיות מורכבת וקשה במיוחד. שהרי בעת קבלת סיוע מקצועי מידיה של חברת אדם הנדסה ורישוי, גם אתם יכולים להבטיח את העובדה כי בית העסק שלכם יענה על כל דרישות החוק בצורה מדויקת. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר באתר או במספר הטלפון 054-2553666.

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי