רישיון עסק למזנון

תמונת המחשה-מזון מבושל

רישיון עסק למזנון מוענק למוסדות אשר מתמקדים לרוב במכירה של סוג מאכל יחיד. זאת לרבות – פלאפל, סביח, שווארמה וכיו"ב. המזנון חייב יהיה לעמוד בתנאים והנחיות מדויקות, זאת על מנת להוכיח את פעילותו התקינה והיכולת שלו לשמור על רמת בטיחות, ביטחון ובריאות מירבית עבור כל אדם. שירותיה של חברת אגם הנדסה ורישוי מסייעים לאינספור עסקים מתחומים שונים לזכות בקבלת רישיון לעסק ומכאן גם שלהתחיל בפעילותו בהתאם ללשון החוק. 

סיוע מקצועי לקבלת רישיון עסק למזנון 

על מנת להבטיח את העובדה כי גם אתם תוכלו לקבל רישיון עסק למזנון שלכם, חשוב יהיה להיעזר בסיוע מקצועי אשר יבטיח כי כל התהליך יתנהל על מי מנוחות. בחרו בחברה מיומנת אשר מודעת היטב להבדלים השונים בין הדרישות לסוגים המגוונים של רישיונות לעסק. כפי שאתם בוודאי יודעים, תהליך זה הינו מלווה לרוב בהתנהלות מורכבת אל מול שלל של גורמים בירוקרטיים שונים. מורכבותו של התהליך טמונה ברצון להבטיח את התנהלות העסק שלכם על הצד הטוב ביותר. בין הדגשים החשובים שעל מזנונים יהיה למלא, ניתן למנות את הנקודות הבאות:

  • שטח המזנון- לפחות 35 מ"ר. בו יחלוק השטח על פי התקנות הנדרשות: מטבח – לפחות 8 מ"ר, מחסן – לפחות 4 מ"ר, אזור מכירה ושירות – לפחות 23 מ"ר.
  • מבנה הכיריים יכיל עד ארבע להבות.
  • אין להכין, לאחסן או למכור מאכלים בשריים מן החי, למעט נקניק ונקניקיות
  • כריכים, חביתות, סלטי ירקות, משקאות חמים, מרקי ירקות או כאלה שהם על בסיס אבקות – מותר להכין ולמכור. מעבר לכך, מותר למכור עוגות, גלידות, משקאות קרים וממתקים, וגם סלטים ופשטידות כל עוד אלו אינם מכילים בשר (כאמור בסעיף הקודם)

רישיון עסק למזנון – ליווי מקצועי בכל שלב

שירותיה המקצועיים של חברת אגם הנדסה ורישוי, כוללים ליווי מקצועי וצמוד לכל אורך תהליך הגשת הבקשה לרישיון עסק דוכן מזון. אנו ננהל את המתרחש אל מול הגורמים השונים ואף נסייע לכם באיסוף כל האישורים והמסמכים הנדרשים לקבלת הרישיון. 

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי