רישיון עסק לקונדיטוריה

תמונת המחשה-קונדיטוריה

מאפיות וקונדיטוריות מציתות מיד את הדמיון וגורמות לכולנו לחשוב על מאפים חמים ומתוקים אשר מלווים בארומה מפתה ומושכת. אך הדרך להקמתו של עסק מסוג זה, חייבת לעבור בקבלת רישיון עסק קונדיטוריה. על מנת להבטיח את השלמת תהליך זה בצורה מדויקת ומהירה ככל הניתן, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברת אגם הנדסה ורישוי. חברתנו הינה חברה משפחתית אשר בעלת ניסיון עשיר בייעוץ וליווי של עסקים מסוגים שונים בשלבי קבלת רישיון עסק. 

רישיון עסק קונדיטוריה – נקודות חשובות שכדאי להכיר

  • כדי לקבל רישיון עסק קונדיטוריה, חשוב יהיה להבטיח את העובדה כי המקום יהיה מחולק ומתוכנן באופן הנכון, זאת בהתאמה לדרישות החוק. 
  • על המקום לעמוד בדרישות של משרד הבריאות. זאת במגוון רחב של נושאים – החל מאופן האחסנה של חומרי גלם, הימצאותו של מחסן, התקנה מקצועית של מנדף, מערך ייצור מסודר, תכניות סניטריות אשר מפרטות את קווי המים והביוב במקום. 
  • חשוב לציין כי גם שינויים בעסק עשויים לעקב הגשה של בקשה לרישיון עסק. זאת גם בשינוי בשטח העסק, הוספת מקצוע, שינויים בתכנית העסק לאחר שהוגשה בקשה לרישיון, מכירת זיכיון או זכויות החברה, החלפת הבעלים של המקום ועוד…
  • על מנת להבטיח את השלמת כל הצעדים בדרך אל קבלת רישיון לעסק, מומלץ יהיה להיעזר באנשי המקצוע המובילים בתחום, לרבות מהנדסים, יועצי בטיחות ונגישות, יועצי מזון ועוד. סיוע מקצועי זה יסייע בהשלמת כל בדיקה בצורה מהירה ואיכותית, דבר שיקרב אתכם ככל הניתן אל קבלת הרישיון הנכסף. 

לא שוקעים בעולם הבירוקרטיה

מלבד החזון והעבודה הקשה שהשקעת בהקמתו של העסק שלכם, אתם תהיו נדרשים להתמודד עם מגוון רחב של גורמים בירוקרטיים שונים בדרך אל קבלת רישיון עסק. חברת אגם הנדסה ורישוי תשמח לעמוד לשירותכם, תתרום מניסיונה העשיר בתחום ותנהל את התהליכים המורכבים אל מול המשרדים השונים בשמכם. לקבלת פרטים נוספים אודות שירותי החברה, צרו קשר כבר היום באתר או במספר הטלפון 054-2553666.

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי