רישיון עסק מזון

תמונת המחשה פיצריה

הוצאת רישיון עסק מזון מתבסס על מגוון פעולות חשובות. שואפים לפתוח מסעדה או בית קפה? חולמים לנהל דוכן מזון מצליח? כעת, כדי שתוכלו גם אתם להתנהל כראוי אל מול הגופים הממשלתיים השונים – אתם מוזמנים ליצור קשר עם "אגם הנדסה ורישוי". אנו בחברה, מהמובילות בארץ בתחומה, מספקים מגוון פתרונות מתקדמים ויצירתיים לשלל בעיות – עד קבלת רישיון העסק. החל מהגשת הבקשה לרישיון עסק, רישיון יצרן, היתרי בניה וכן הלאה – צוות החברה ילווה אתכם שלב אחר שלב, כאשר מלוא השירותים נמצאים תת קורת גג אחת.

רישיון עסק מזון – לקבל את הסיוע הדרוש

כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים בשאיפות שונות – כאשר הקמת עסק וניהולו הינם דוגמא בולטת לכך. חולמים בבוא הזמן להקים מסעדה או בית קפה? בין אם מדובר בעסק כזה או אחר בענף המסעדנות, חשוב ביותר לבצע את הליך הוצאת רישיון עסק מזון על הצד הטוב ביותר. למעשה, מדובר בתהליך עבודה הכולל התנהלות מורכבת אל מול שלל גורמים בירוקרטים.

כדי להקל על תהליך חשוב זה, רצוי לפנות אל חברה המתמחה בסיוע במצבים אלו. חלק בלתי נפרד מכך כולל את הסיוע בהוצאת רישיון היצרן מול משרד הבריאות. וזאת, כדי לוודא כי קהל האורחים שיבקר בעסק יהיה מוגן – הן בהיבט הבריאותי והן בהיבט התברואתי. מעבר לכך, יש צורך בהגשת בקשה לרישיון עסק גם אל מול הוועדה לרישוי עסקים, כמו גם מהמועצה המקומית הרלוונטית. בעת הגשת הבקשה, חשוב לצרף את השרטוט של העסק, את מידות העסק, לצד סימון מדויק של כלל המתקנים הסניטריים, מערכות הניקוז, אופן סידור הרהיטים, לצד היבטים רבים אחרים.

רישיון עסק מזון – להעניק את הליווי המקצועי הדרוש

תהליך קבלת רישיון עסק בתחום המזון הינו מורכב – אך ניתן לייעל אותו בזכות שירותיהם של המומחים מ- "אגם הנדסה ורישוי". צוות עובדי החברה ילוו אתכם שלב אחר שלב – תוך ליווי מקצועי אל מול הגורמים השונים: החל ממשרד התמ"ת, כיבוי אש, משרד הבריאות וכן הלאה.

 

רישיון עסק מזון - להעניק את הליווי המקצועי הדרוש

 

רישיון עסק דוכן מזון

מעוניינים להשיג רישיון עסק דוכן מזון? אין ספק, דוכני המזון הולכים וצוברים פופולריות רבה בשנים האחרונות. החל מדוכני פלאפל, נקניקיות ועד שוקולד ושערות סבתא – מדובר בעולם ומלואו. עם זאת, וכדי שתוכלו גם אתם לנהל דוכן זה על הצד טוב ביותר ובהתאם לחוק, יש להגיש בקשה לרישיון עסק. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור קשר עם המומחים של "אגם הנדסה ורישוי". אנו נסייע לכם רבות בהליך הגשת הבקשה לרישיון עסק. כמו כן, עובדיה יסייעו לכם בעת הכנת התכניות האדריכליות – לצד שירותים רבים נוספים.

רישיון עסק דוכן מזון: דגשים חשובים

ישראל הפכה בעשורים האחרונים למרכז קולינרי מוביל. וזאת, לאור פתיחתן של מסעדות רבות בכל עיר ועיר. לצד המסעדות ובתי הקפה, הוקמו גם דוכני מזון רבים המגישים אוכל רחוב, כמו גם סוגים רבים אחרים של מטעמים. מעוניינים גם אתם לפתוח דוכן פלאפל או המבורגרים? לשם כך, תדרשו להוציא רישיון עסק דוכן מזון.

בבואכם להקים דוכן מזון או מזנון, יש לפעול בהתאם לנהלים שנקבעו בחוק. כלומר, בכדי לקבל רישיון עסק עבור דוכן מזון, על העסק לפעול במקום ששטחו הינו 35 מ"ר ומעלה. החלוקה הפנימית של העסק תתבצע כך: על שטח המטבח להיות 8 מ"ר לכל הפחות, על המחסן להיות 4 מ"ר ועל שטח האורחים להיות 23 מ"ר.

דגשים חשובים נוספים על פיהם יש לפעול כוללים את הנקודות הבאות:

  • סוג המזון אותו תוכלו למכור בדוכן המזון.
  • אופן ההובלה של האוכל לדוכן המזון ומקום אחסונו.
  • אופן ההפרדה בין מזון חם למזון קר.
  • המרחק בין דוכן המזון לבין המקום בו אוספים את האשפה.

רישיון עסק דוכן מזון – להגיש את הבקשה על הצד הטוב ביותר

פתיחת עסק הינו תהליך מורכב – בייחוד כאשר מדובר בענף המזון. החל ממיקום העסק ושטחו, השימוש בחומרי הגלם וכן הלאה – להיבטים אלו ואחרים ישנה השפעה רבה על הגשת הרישיון לעסק. לקבלת סיוע מקצועי בנושא זה, אתם מוזמנים לפנות אל המומחים של "אגם הנדסה ורישוי".

 

רישיון עסק דוכן מזון - להגיש את הבקשה על הצד הטוב ביותר

 

רישיון עסק למסעדה

כדי לקבל רישיון עסק למסעדה, יש לבצע מספר שלבים – כאשר הראשונה מתוכן כוללת פניה אל הרשות המקומית. החל מבחירת המיקום למסעדה ועד יעוד המבנה למסחר – פרטים אלו ואחרים יילקחו בחשבון בעת תהליך העבודה. בהמשך, יש לפנות אל גופי הרישוי ולהגיש אליהם את הבקשה לקבלת הרישיון עסק. כך או כך, כדי לייעל את תהליך העבודה ולקבל את התוצאה הדרושה, יש לפנות אל המומחים של "אגם הנדסה ורישוי". צוות המומחים של החברה ילווה אתכם שלב אחר שלב – החל מהגשת הבקשה לרישיון עסק, רישיון יצרן, היתרי ותוספות בניה, הכנת תכניות אדריכליות ועד ליווי מקצועי אל מול הגורמים הרלוונטיים.

רישיון עסק למסעדה: מספר פעולות חשובות

הקמתה של מסעדה חדשה וניהולה המקצועי הינו תהליך מרגש, מסעיר ומורכב. החל מתכנון המבנה, רכישת הציוד המקצועי, בניית הקונספט ותפריט האוכל וכן הלאה – היבטים אלו ואחרים יבטיחו כי המסעדה תהיה הצלחה מסחררת. עם זאת, וכדי שניתן יהיה לפתוח אותה לקהל הלקוחות, חשוב להוציא רישיון עסק למסעדה.

כדי לבצע זאת בהצלחה מרובה, ולקבל את רישיון העסק הנכסף, יש לבצע מספר פעולות מרכזיות.

  • ראשית, יש לחפש את הנכס המתאים ביותר ולבצע בדיקה. בדיקת הנכס תכלול פניה אל מחלקת ההנדסה ברשות המקומית. זאת, לצורך איתור כל האסמכתאות והצגתן.
  • כמו כן, יש לתכנן את המטבח של המסעדה. מדובר בשלב משמעותי הדרוש לחוות הדעת הראשונית של משרד הבריאות.
  • לצד תכנון המסעדה, חשוב לא פחות לעמוד בדרישות התברואה, האינסטלציה, כיבוי האש והמשטרה. כך, ניתן יהיה להגדיל את הסיכויים ולקבל את האישור של יתר רשויות הרישוי.

לפנות אל "אגם הנדסה ורישוי" בעת הליכי הוצאת רישיון למסעדה

תכנון מדויק של מסעדות, כמו גם הגשת הבקשה לרישיון לעסק כהלכה, הינם חלק מהשירותים שאנו ב-"אגם הנדסה ורישוי" מציעים. אנו מהמובילים בארץ בתחום זה, ומספקים אף שירותי תכנון מטבחים ובתי אוכל, תיווך נכסים עסקיים, עיצוב פנים ועוד. מוזמנים לפנות אל צוות המומחים של החברה בכל שאלה.

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי