רישוי עסקים אשדוד

תמונת המחשה-אשדוד

בבואכם להתעניין בתחום רישוי עסקים אשדוד, רצוי להגדיר את סוג העסק ואופי פעילותו. בין אם מדובר במסעדה, מאפיה, מספרה או שמא מדובר בעסק אחר, יש לבחור במיקום המתאים, להתחיל בתכנון האדריכלי, להנגיש אותו לקהל הרחב לצד פעולות רבות נוספות. כדי לקבל את הייעוץ והליווי המקצועי ביותר, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת "אגם הנדסה ורישוי". החל מהגשת הבקשה לרישיון עסק, רישיון יצרן, היתרי ותוספות בניה, הכנת התכניות האדריכליות ועד סיוע מול הגורמים המאשרים – חברה זו תספק לכם את המענה המקצועי, המקיף והאיכותי ביותר.

רישוי עסקים אשדוד: להקים מסעדה עם הרישיונות הדרושים

רוצים לפתוח עסק חדש? אין ספק, מדובר בצעד מרגש – אך מורכב ומאתגר. וזאת, לאור העובדה כי עליכם להגיש בקשה לרישיון עסק. מדובר בתהליך עבודה המתבסס על מספר פעולות מרכזיות; פעולות אשר בסיומן תוכלו לדעת האם בקשתכם התקבלה או לא. בהתאם, כדי שתוכלו לקבל תשובה חיובית, רצוי לבצע זאת כהלכה. כיצד? על ידי שיתוף פעולה עם חברה המתמחה בייעוץ ובליווי בעת הוצאת בקשה לרישיון עסק.
מעוניינים להקים את העסק החדש באזור אשדוד או סביבתה? בבואכם להתחיל בתהליך העבודה, יהיה עליכם לפעול בהתאם להנחיות רישוי עסקים אשדוד. נדגיש כי בהתאם לעסק ופעילותו, ניתן יהיה להגיש את הבקשה כראוי. מעוניינים, למשל, לפתוח מסעדה? בין היתר, יהיה עליכם לקבל חוות דעת ראשונית ממשרד הבריאות. מעבר לכך, יהיה עליכם לקבל אישור מהמשטרה – במקרה ותרצו למכור אלכוהול בעסק. כמו כן, יש לוודא כי שטח המטבח הינו 12 מ"ר וכי שטח המחסן הינו 8 מ"ר.

לקבל מענה מקיף – בכל שאלה ובעיה

בין אם מדובר בעסק בתחום המסעדנות, המזון, המסחר או בתחומים אחרים, כדי להשיג את הרישיונות הדרושים – יש לשתף פעולה עם המומחים: חברת "אגם הנדסה ורישוי". חברה זו מספקת מגוון שירותים מקצועיים ברמה גבוהה. החל מליווי מלא עד קבלת רישיון העסק, עריכת תכנית על ידי הנדסאי מוסמך, תכנון מטבחים ובתי אוכל, תכנון גנים ונוף ועד עיצוב פנים – צוות העובדים ישמח לעמוד לרשותכם.

טלפון 08-8545257 ,08-8545258 : פקס 08-8545260
קבלת קהל: ימים א'- ה' 08:30-12:30, ימים א'-ג' 16:00-18:00.
כתובת: הגדוד העברי 10, אשדוד

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי