רישיון עסק למחסן

תמונת המחשה מחסן

היציאה לדרך עצמאית, ופתיחתו של עסק חדש, הינה הצעד הראשון לעבר הגשמה עצמית – בכך אין כל ספק. עם זאת, מדובר בצעד ראשוני בלבד, כאשר בדרך להגשמת היעד עליכם לבצע מספר משימות. מה הן כוללות? בין היתר, יהיה עליכם להוציא רישיון עסק – גם כאשר מדובר במחסנים. מעוניינים לבצע את הליך הוצאת הרישיון למחסן כהלכה? אינכם יודעים מהיכן להתחיל? אתם מוזמנים לפנות למומחים של "אגם הנדסה ורישוי", חברה משפחתית המחזיקה בניסיון רב בתחום ייעוץ וליווי עסקים הנמצאים בשלבי קבלת רישיון עסק.

הליך הוצאת רישיון העסק למחסנים

בעת הקמתם של עסקים חדשים, יש להתנהל כראוי בכל הנוגע אל הוצאת הרישוי המתאים – ובהתאם להנחיותיה של הרפורמה החדשה. הליך זה מתייחס, בין היתר, גם אל מחסנים. נדגיש בשלב זה כי בין אם הם מקורים ובין אם לאו, מחסנים מחויבים ברישיון עסק כל עוד שטחם עומד Nעל 50 מ"ר. כמו כן, פעילותם מוגדרת בתור מקום לאחסנה. זאת בניגוד למחסנים המשויכים וצמודים לחנויות קמעונאיות, וייעודם היחידי הוא לסייע לפעילות החנות המסוימת.

מעוניינים להנפיק רישיון עסק למחסן? רישיון עסק מסוג זה מונפק על ידי האגף לרישיון עסקים של הרשות המקומית הרלוונטית – אשר בשטחה עומד המחסן. נדגיש כי על המחסן לעמוד בחוקי התכנון והבנייה, כמו גם לעמוד בדרישות שירותי הכבאות – כאשר לשטחו של הנכס, מיקומו וגובהו השלכות על ההליך.

לאחר בדיקתנו המקיפה כי המחסן אכן עומד בדרישות השונות, נגיש את הבקשה לרישוי עסק. זאת בצירוף מלוא המסמכים התאימים. אם וכאשר המסמכים הוגשו כראוי, תוכלו לקבל את הרישיון ולהפעיל את המחסן.

רישיון עסק למחסן – סיוע מקצועי שלב אחר שלב

בכל הנוגע אל הוצאת רישיון עסק למחסנים, המחוקק מציב תנאים שונים. דרישות אלו משתנות בהתאם לשטח, הייעוד שלו לצד היבטים רבים אחרים. כך או כך, אם גם אתם מבקשים להפעיל מחסן, ומעוניינים להגיש בקשה לרישיון עסק, יש ליצור קשר עם המומחים של "אגם הנדסה ורישוי". אנו נסייע לכם שלב אחר שלב עד קבלת הרישיון.

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי