רישיון עסק לפיצריה

תמונת המחשה פיצרייה

חולמים על פתיחה של פיצריה משובחת ומקצועית? בעת פניה אל חברת אגם הנדסה ורישוי, גם אתם יכולים להבטיח את קבלת הייעוץ והליווי המקצועי והמיומן ביותר בתחום בדרך לקבלת רישיון עסק לפיצריה. חברתנו הינה חברה משפחתית בעלת מוניטין חיובי לאור שעות עבודתה המסורות והרבות שמשקיעה בלקוחותיה, ובעלת ניסיון עשיר בהוצאת רישיונות לעסקים ממגוון תחומים וביניהם רישיון עסק למסעדה ובתחום המזון ככלל. אנו מקפידים על הענקת השירות המיומן והליווי האיכותי ששם דגש על כל אותם פרטים קטנים הנחוצים לקבלת הרישיון הנכסף שלכם. 

רישיון עסק לפיצריה – חלק חיוני לתחילת הפעילות

הפיצה מהווה חלק חשוב בחייהם של אנשים רבים. במידה ואתם החלטתם לעקוב אחר החלום ולהיות אלו שיוצרים ומגישים את הפיצה הטובה ביותר באזור שלכם, הרי שיהיה עליכם לעבור מספר שלבים טרם תחילת האפיה. חשוב יהיה לוודא כי השטח שעומד לרשותכם הינו מרווח דיו וכי הפיצריה מסוגלת לענות בצורה איכותית ומדויקת על הדרישות והקריטריונים של הרשויות על מנת לקבל רישיון עסק. על מנת להבטיח את העובדה כי אתם עומדים בכל התנאים ולא מפספסים אף פרט, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בליווי עסקים בתהליך הגשת הבקשה לקבלת רישיון עסק לפיצריה. 

במידה ואתם רוצים להרחיב את התפריט שהפיצריה שלכם מציעה – לפשטידות, פסטה, סלטים וקינוחים, הרי שהדבר מהווה הוספה של דברי מזון לעסק. דבר אשר מחייב את קבלת אישור משרד הבריאות להשלמת שינויים בתכנון ובסידור של המטבח. 

התאמת הנכס לאופי פעילות העסק

כבר בשלב הבחינה של הנכס אותו אתם עתידי לייעד לעסק, חשוב יהיה לקחת בחשבות את הדרישות שיהיה עליכם לעמוד בהן. על מנת להבטיח את התאמת הנכס לאופי הפעילות של העסק שלכם, חברת אגם הנדסה ורישוי, מעניקה שירותי ייעוץ ובדיקה הנדסית טרם השכרה או קניית הנכס, לצורך הכנת בסיס איתן להקמתו. השירות כולל בדיקות ממוקדות כגון היתרי בנייה, חריגות, תוספות בנייה וייעוד שימוש בנכס. לקבלת פרטים נוספים אודות מגוון שירותי חברתינו, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר היום באתר או במספר הטלפון 054-2553666.

 

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי