רישיון עסק קוסמטיקה

תמונת המחשה מכון קוסמטיקה

רישיון עסק קוסמטיקה – איך זה עובד?

רישוי עסק קוסמטיקה ניתן כחלק ובהתאם לחוק רישוי עסקים במדינת ישראל. חוק רישוי עסקים נועד לשמור על האינטרסים של הלקוח העתידי בעת קבלת שירותים מבית העסק. משמעות החוק היא כי המדינה רשאית שלא להעניק רישיון עסק למי שאינו עומד בתנאי הסף המינימליים הקבועים בחוק. נוסף על כך, המדינה שומרת לעצמה את הזכות לשלול את רישיון העסק במקרים בהם מתברר כי הוא מפר את תנאי הסף והתקנות. רישוי עסק למכון קוסמטי נמצא באחריות ובסמכות הרשות המקומית שהיא הגורם הגובה אגרות ועליה מוטלת החובה לאכוף את התקנות. אגם הנדסה ורישוי, הינה חברה בעלת מוניטין במתן ייעוץ וליווי לעסקים בהליך הוצאת רישיון עסק.

התנאים לקבלת רישיון עסק קוסמטיקה

הקמה וניהול של מכון קוסמטיקה מחייבים קבלת רישיון עסק. המכון מעניק מגוון טיפולי יופי שאינם נחשבים לרפואיים, מה שמחייב עמידה בכללי היגיינה נאותים ושימוש בחומרים איכותיים שאינן מהווים סכנה לציבור הלקוחות. ללא קיום של הנחיות, לא יינתן רישוי עסק קוסמטיקה. במהלך הטיפולים הקוסמטיים חל איסור על שימוש בחומרים לא מאושרים העלולים להזיק לעור. בנוסף כל הכלים בהם נעשה שימוש במהלך הטיפול, חייבים לעבור חיטוי טרם השימוש בהם וזאת על מנת למנוע העברה של זיהומים או פטריות ממטופל למטופל. חשוב להדגיש, כי מכוני מניקור פדיקור אינן מחויבים בקבלת רישיון עסק וזאת במידה וזהו תחום עיסוקם היחיד והבלעדי.

בדיקת הספקים וקבלת אישורים בריאותיים

מכון יופי המספק טיפולי הסרת שיער בלייזר, מחויב על פי החוק להצטייד באישורים המקצועיים הנדרשים על מנת להבטיח כי המכשור בו נעשה שימוש הינו מקצועי, איכותי, בטוח ומופעל על ידי בעלי מקצוע מורשים שעברו הסמכה מתאימה. תהליך קבלת רישוי עסק קוסמטיקה כולל גם בדיקה של הספקים וזאת על מנת לוודא כי מוצרי הקוסמטיקה קיבלו את אישור משרד הבריאות וכי החברות היצרניות מוכרות ומהימנות. אכיפת נושא רישוי עסקים מתבצעת בשני אופנים: פקחים העוברים בין מכוני היופי ואוכפים את התקנות וקהל הלקוחות שיכול לחוות דעה ולהשפיע על הנושא.

שירותי ייעוץ ובדיקה מקצועיים בבקשה לרישוי עסק לקוסמטיקה

חברת אגם הנדסה ורישוי הינה חברה מובילה ובעלת מוניטין המספקת ליווי וייעוץ לעסקים בתהליך קבלת רישיון לעסק. החברה מתמחה בכל שלבי ההליך החל מטיפול בבירוקרטיה והגשת המסמכים הרלוונטיים לרשויות, דרך מתן חוות דעת למשרד הבריאות ועוד לקבלת הרישיון המיוחל.

 

הוצאת רישיון עסק לקוסמטיקה

 

שאלות תשובות

למה מכון קוסמטיקה חייב להוציא רישיון עסק?

על פי חוק רישוי העסקים בישראל, כל עסק בתחום הקוסמטיקה כמו למשל מכוני איפור, מספרות, טיפולי פנים, ציפורניים, הסרת שיער בלייזר ורבים נוספים, אשר מציע שירותי יופי שאינם רפואיים חייב להוציא רישיון ולעמוד בתקנות ותנאים שונים על מנת שיוכל להפעיל את העסק.

מהם הפרמטרים לקבלת רישיון לעסק בתחום הקוסמטיקה?

קבלת רישוי עסק בתחום הקוסמטיקה תלוי בעיקר בעמידתו בהתאם לתקנות תנאי התברואה, כראוי לעסק המציע שירותי יופי וקוסמטיקה שאינם רפואיים. בין תקנות אלו הן החובה לשמור על כללי היגיינה נאותים, להשתמש בחומרים איכותיים ומוכחים כלא מזיקים לגוף האדם, הוכחת אישור מקצועי והסמכה לעסוק בתחום הספציפי של העסק וכו'. למידע נוסף צרו קשר עם חברת אגם הנדסה ורישוי – מקצועית ובעלת ניסיון בהוצאת רישיונות לעסקי הקוסמטיקה.

איך ניתן ליצור קשר עם חברת אגם הנדסה ורישוי?

התקשרו אלינו למספר 054-2553666 או שלחו אלינו מייל לכתובת: [email protected].

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי