רישוי עסקים בת ים

תמונת המחשה-בת ים

רישוי עסקים בת ים הינו תהליך משמעותי ומחייב בארץ. למעשה, הרשויות המקומיות מחייבות כל אחד ואחת המעוניינים להקים עסק חדש לעמוד בתקנות השונות; תקנות אותן ניסחו, בין היתר, משרד התברואה, משרד הבריאות, מכבי אש, המשטרה, משרד הגנת הסביבה וכן הלאה. כדי לקבל ייעוץ וליווי מקצועי בתחום זה, אתם מוזמנים לפנות אל חברת "אגם הנדסה ורישוי". חברה מובילה זו מספקת מענה מקצועי ומקיף בתחום הוצאת רישיון עסק – הכול תחת קורת גג אחת. החל מאיתור הנכס, תכנון מטבחים, בתי אוכל וגני אירועים ועד עיצוב הפנים של הנכס.

לקבל את מלוא המידע על רישוי עסקים בת ים

ההחלטה לצאת לדרך עצמאית ולהקים עסק חדש היא איננה פשוטה – אך מרגשת ללא כל ספק. בין אם מדובר במסעדה, דוכן מזון, מספרה או מאפייה, כדי לפתוח את העסק החדש, יש להגיש בקשה להוצאת רישיון לעסק. מדובר בהליך מחייב של הרשויות המקומיות; הליך לאורכו יש לעמוד במלוא הדרישות בחוק ולבצע את הפעולות הרלוונטיות.
החל ממשרד הבריאות, משרד התברואה, המשטרה ועד כיבוי אש – לכל אחד מהגופים הללו ישנן דרישות ותקנות בהן יש לעמוד. במילים אחרות, דרישות אלו נועדו להבטיח כי העסק החדש כמו גם הנכס בו הוא יוקם הם תקינים ובטוחים לכל אחד ואחד מהעובדים והלקוחות שיבקרו בו.
הרי קשה לדמיין מצב בו אזורי הישיבה במסעדות צפופים, אולמות האירועים אינם נגישים וכי המועדון מאכלס כמות גבוהה של מבלים בניגוד להוראות המשטרה. בדיוק לשם כך נועדו ההנחיות והחוקים – ובהם תאלצו גם אתם לעמוד בעת הוצאת הרישיון לעסק. כדי לקבל מידע נוסף על רישוי עסקים בבת ים ובכל עיר אחרת ברחבי הארץ, אתם מוזמנים לפנות אל "אגם הנדסה ורישוי".

לפעול כנדרש

על מנת לקבל רישיון עסק, חשוב לבחור בנכס העומד בדרישות, לבצע את התכנון והבדיקות הרלוונטיות ולהגיש את מלוא הטפסים. כדי לקבל ייעוץ וליווי בנושא זה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת "אגם הנדסה ורישוי".
טלפון: 03-5556331/03-5556333
שעות מענה טלפוני: ב',ג',ד' 10:00-13:00.
החשמונאים 27 בת ים
*קבלת קהל בתאום מראש.

תמונה כהן אייל

אגם הנדסה ורישוי

החברה מעניקה ליווי מקצועי בכל התהליך, החל מהכנת תוכניות הנדסיות, שילוב יועצים, טיפול בבירוקרטיה הסבוכה וכלה בקבלת הרישיון המיוחל. השירות ניתן למנעד רחב של עסקים כגון:בתי מלאכה,מחסנים,מוסכים,בתי אוכל, מסעדות, מאפיות, מפעלי מזון ועוד.

מלאו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי